☰ Dersleri Göster

Kullanılan geliştirme ortamları

Bu derste, kullandığımız temel geliştirme ortamlarını hızlıca tanıyoruz.

  1. Kursumuzda Unity 2018.1.0f sürümünü kullanıyoruz bu sürüm şu an için oldukça yeterlidir.
  2. VS2017 ile script dosyalarını düzenliyoruz.

 

Ayrıca görselleri ve ses dosyalarını düzenlediğimiz programlari da kurs içerisinde görebiliriz.

Oyun yapmak demek sadece Unity oyun motorunu ve Unity kütüphanesini bilmekten geçmiyor elbette. Bir oyunun içerisinde kullandığımız görselleri ve sesleri de yeri geldiğinde düzenliyoruz. Kısacası bir oyun yapımında kullanılan işlevler şu şekilde;

 

  • Unity oyun motorunun kullanımı (Fiziksel özellikler, animasyonlar vs.)
  • C# programlama dili
  • Nesneye yönelik programlama mantığı
  • Görseller
  • Sesler
  • vs.